Jag har..

..skrivit det förr men jag skriver det igen, JAG ÄR sjuuukt dålig på att skriva här. Men lusten har helt gått i ide men försöker plita ner lite nu. Snart väntas Anders komma hem. Han och Kai har vart ute i Mullis där Kai hjälper Anders far lite med deras hem. Trodde de skulle kmma hem senare men det är bra att de kmr tidigt, då får jag sällskap till idol! =)
Jobb helg nu, känns sådär, men men! Jag vet ju att när man väl är på jobbet så flyter allt klockrent men skulle ju vara skönt att vara typ..ledig=)

Har varit i vingåker idag och servat bilen. Såg bra ut allting. Just jävlar skulle ringa Micke ikväll ja.. Totalt glömt.. Jaja får ta o göra det snart.

Är faktiskt riktigt trött känner jag nu. Alva sitter på en pall framför tvn o bubblar lite! Hon ska nog snart få hoppa i säng tror jag. Nää kan lägga in lite bilder nu som jag har formaterat om fast de nyaste vi har på datan har jag ej formaterat om för man måste typ köpa ett sånt program eller nåt bla bla fattar ej så det får Anders kolla på!

Bajjbajj!!


Försöker ta på sig sin pyjamaströja åt fel håll


Ritar lite


Somnade i saccosäcken


Busungar=)


Alva och moster Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0