Nu..

..kom Anders just innanför dörren, Alva vaknade och mina fötter har somnat! Alva har sovit sen kl 18, hon var rätt trött efter att ha varit på dagis och inte hunnit sova middag. Hon får komma upp en stund nu, så kanske hon är vaken ett tag så kanske hon sover liiite längre imorrn bitti=)
Anders har vart o klippt sig så han är så fin så! Själv har jag varit och spinnat tillsammans med Malin och Helene, det var riktigt jobbigt men riktigt skönt Idag var det bra låtar så då peppar man lite extra!

Nu sitter jag och sneglar på Greys samtidigt som jag skriver! Sen är det Hell´s kitchen!! Love it!

Idag har jag vart på "Sitta Vak" utbildning. Det var intressant faktiskt! Imorrn ska jag jobba kväll. Innan jag börjar jobba så ska jag åka till Petra och fånga fiskar=)

Vill ni se nya bilder så gå in på min facebook o kolla för jag orkar inte ladda upp här det tar sån tid, plus att det iaf blir samma bilder!!!!

Hej o hå o hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0