O så var det

sjukt länge sen jag skrev här igen. Har jobbat i nästan en månad nu och det känns bra får jag säga. Skönt att få lite extra cash. Iofs så slukas de extra pengar ja tjänar nu mot förr upp av billån och dagisavgift men men=) Ser ju fint ut på kontot för ett litet tag iaf!
Anders har vart på 2 st arbetsintervjuer på atlas copco, så vi får hålla tummarna för att dom vill ha honom! Då är ju ett år säkrat med jobb för honom iaf. O det bästa är att det är atlas som ligger typ 3 minuter ifrån oss! Först var det väl tal om att det var atlas ute i kvarntorp som gällde men så var det visst inte!

Idag så var jag, Petra, Anders, Kai och Alva på klädbytardag. Hittade lite fynd faktiskt=) Har även vunnit lite stövlar och skor till vintern åt Alva på tradera. Vinterkängorna jag vann var helt nya och kostar nog ganska så mkt i affären så jag är nöjd!

Alva ligger och sover och Anders spelar fotboll nu så jag sitter i soffan och softar! Imorrn ska vi på kalas till Anders storebror Mattias som fyller år! Ska vara där kl 14 så tänkte dra med Anders och Alva och äta en java frulle innan kanske!!! Fatta va gott!

Nu ska jag se om jag kan lägga in bilder. Tack o hej


Mys i soffan


Badar med pappa i massa vatten=)



Blidde inga flera bilder just nu men ska lägga över bilder från datan så kanske ni får se lite hur kräftskivan i vingåker såg ut=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0