Min födelsedag!

Yes för 27 år sedan och ca en timme seda så föddes jag=) 47 cm lång och 3350 gram tung=)
Haft en fin dag med Petra, Kai och Tilde som kom och firade mig! Fick en necessär med balsamspray, badkulor, tvätt vantar, ansiktsmask och body butter! Jättebra, sånt man inte unnar sig själv liksom!! Får se om jag hinner bada ikväll eller om jag använder grejerna en annan dag, det är ju desperate kl 21 o det får jag inte missa!!
Vi åt kycklinggryta och ris och sen blev det maräng/glass tårta med färska jordgubbar, blåbär och vindruvor!
Barnen busade och bråkade omvartannat och tog sen ett bad tillsammans vilket resulterade i ett dyngsurt badrum och en blödande läpp på Alva! Haha ja vad ska man säga, ungar är härliga!
Sitter i soffan nu o är sådär må illa mätt!! Tänkte lägga in lite bilder oxå nu så byebye!!


Kamera facet åkte på=)


Födelsedags frulle!


Blåser såpbubblor ute på balkongen!


Äter kalops på balkongen!


Jättehungrig!!


Tårta måste man ju bjuda på när det e kalas!


2 busar i vårat sovrum! Står och tittar efter boken som "råkade" hamna bakom sängramen=)


Dansar lite och vill ha av sig kläderna=)


Ger mamma lite slängpussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0