Onsdag!

Jaha då var snart ännu en dag till ända. Jag är sjukt trött och det beror nog på att jag inte är van att jobba 7-16=) Idag så har jag haft en burk med chokladbollar framför ögonen varje gång jag suttit vid bordet på kontoret. Var jag sugen på dom? Ojaaaa!!!! Tog jag nån? Nope! Höll mig ifrån dom. Var oxå på möte om omläggningsmaterial och snubben som kom och pratade om produkten hade fika bröd med sig. Tog jag nåt? Nope!
Det enda jag har "syndat" med är frukt. Men det känns inte så farligt tycker jag även om det är en hel del socker i frukt. Meen iaf detta har jag ätit idag: (Skriver upp det jag ätit rakt upp och ner, antar att man fattar vad som var frukost, lunch och middag.)
3 hemmabakade små lchf bröd med smör och ost, 1 mugg med filmjölk, en banan, falsk lasagne med sallad, 2 clementiner, några vindruvor, krämig vitlökslax med gröna bönor och fetaost sallad.
 Det var nog det. Är så jäkla proppis nu så det är inte klokt! Och ändå blev det liksom bara en laxfilé. Det e grädden som gör det=)
Blir ingen intervall med Malin ikväll, ischias har spökat hela dagen. Kanske tur då jag är mätt som fan o jävligt trött. Skulle ställa mig på crosstrainern men orkar inte nu, kanske senare!
Ska dock ut på promenad med Petra sen!

Anders är iväg och kollar på fotboll och han var snäll och tog med sig Alva! Så jag är ENSAM HEMMA! När fan hände det sist???

Nu är jag ledig i 2 dagar, skönt skönt=) Sen blir det att jobba helg men det brukar gå fort.

Nää nu ska jag slappa i soffan innan Petra plingar på telen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0