vårfest!

haha skrev ett inlägg inatt när jag hade kommit hem från krogen men tog bort det idag. Inte för att jag skrivit nåt konstigt eller så men texten var sjuuukt stor och det såg så märkligt ut så jag gör ett nytt inlägg idag istället!
Igår var vi som sagt på vårfest. Ssk Sören på jobbet hade hyrt lokal och fixat så hade vi lite knytis. Massa god mat vart det och en hel del alko=) Spelade med andra ord och jag, Malin och Lena vann! När klockan började dra ihop sig så åkte jag, Malin, Frida, Helene, Pernilla, Stina och Monica till harrys! Där röjde vi och fan så ont i fötterna jag har idag!
Vaknade strax efter åtta idag och var pigg. Typiskt bara för att man kan sova länge så är man pigg. Svärmor och svägerska Louise kom med Alva runt halv fyra, så slapp vi åka och hämta henne. Anders e rätt sliten idag men han ska iväg o träna fotboll nu=) Alva sover, hon var så sur. Ska väl ta en tur till affären sen o inhandla lite gott till ikväll! Vet inte vad man ska äta men känns som det blir någon form av bakismat;)

Nää nu domnar fingrarna så kan ej skriva mer!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0