Friday im in love!

Jahaja då var det fredag igen! Det märks tydligare nu när Anders börjat jobba och han är borta på dagarna! Förut när vi hade semester så var ju alla dagar den andra lik typ, fredag hela veckan=)

Den här veckan har gått så himla fort. Igår så höll jag på hela dagen och flyttade på bambu rullgardinerna, spika tavlor, städade och fan o hans moster. På eftermiddagen/kvällen kom Oskar och Ida förbi med deras lilla Anton och kikade på hur vi bodde o så fikade vi o snacka skit! När de åkte hem så tog jag och Anders med Alva på promenad till affären och köpte mjölk och ägg.
I onsdags så hade jag huvudvärken från helvetet som vägrade släppa! Den gick över en stund när jag åkte på tacos kvällen men den kom tillbaka. Men hade trevligt och åt massa tacos!! Var hemma kl 00:40!

Idag gick vi inte upp förrän kl 09:30 jag o Alva=) Skönt det! Sen frulle och så vika tvätt och dammsuga och nu landade jag här en stund! Ska ta o sätta på en maskin tvätt tänkte jag. Anders tycker nog att det är skönt att jag ej börjat jobba än för då tar han bilen till jobbet. Lika bra han passar på för from nästa vecka så lägger jag vantarna på den hehe=) Måste leta rätt på mitt papper om att jag ska på introduktion iom med att ja ska plugga mitt ämne. Det fanns tre dagar att välja på varav den första är på måndag o det var den jag tänkte gå på men har jag sagt till dagis att Alva ska komma då? Nope. Och idag är det ju studiedag så får ringa måndag morgon och hoppas att det år bra att hon kommer med så kort varsel. Fast det är nog inga problem. Måste ju ha pappret för det stod ju vart jag skulle gå och sen vet jag inte om jag var tvungen att ta med intagningsbeskedet! Ja det blir väl bara att leta leta leta.

Imorrn står det kalas på schemat hos Anders syster Louise och idag fyller min bror Linus år! De blir 25 både Louise och Linus=) Ujuj det är lääänge sen en annan var så ung haha!

Nej ta o leta rätt på pappret var det ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0