egentligen

så är det inte så länge sen som ja skrev ett inlägg här, det är bara det att när jag tröck på knappen för att publicera inlägget så kom det upp web sidan kan inte visas bla bla bla o då vart jag arg o man orkar bara inte skriva ett nytt då på en gång! Nu har iaf både julafton och juldagen passerat! Alva står i detta nu och leker med sitt pippihus som hon fick! Det roliga var att hon fick pippihuset av både min mamma och pappa så just för tillfället har hon två med dubbla tillbehör till haha! Men vi ska lämna tillbaka en uppsättning i veckan så får hon köpa nåt annat istället=) Hon har Hello kitty filmen står och går som hon tittar på samtidigt oxå, tur att jag har datorn=) Hon har fått så mkt fina saker så det är inte klokt!! Och mer kommer det att bli här i veckan skulle jag tro eftersom vi inte har firat med Anders släkt än. Eller Alva fick med sina klappar från farmor och farfar när vi var där i förra veckan men hon har ju från sina kusiner och de andra kvar oxå! Och så får ju jag och Anders våra klappar då oxå=) Vi va hos mamma med familj på julafton och igår så var vi hemma hos pappa med familj! Mysigt! Idag är Anders iväg och spelar fotboll hela dagen så jag och Alva roar oss själva! Jag mår inte bra, jäkla förkylning som brytit ut ordentligt nu! Så blir en luuugn dag! Alva har ju fullt upp med alla nya saker så henne går ingen nöd på idag o bara va hemma skulle jag tro! Nej nu ska jag se om min fördjupningsuppgift blivit granskad o godkänd=) Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0