Näst näst sista..

..dagen på detta året! Herregud så fort det går! Redan fredag imorrn. Har ju varit så himla skönt att Anders har varit ledig här i mellandagarna! Tänk om man kunde vara hemma tillsammans jämt, vad skönt det skulle vara! Men men vi får ju 2 veckor tillsammans snart igen och då är ju även våran lilla bäbis hos oss oxå=) drömde inatt att det var en pojke, såg man på ultraljudet. Men magkänslan säger att det nog är en liten tös där inne, men för ett tag sen så trodde jag att det var en pojke så vem vet! Jag ändrar mig hela tiden haha! Sitter nu i soffan och slökollar på tv, väntar på att criminal minds ska börja! Anders står eller ja rättare sagt sitter i duschen o poppar radio för fullt och Alva la jag för en stund sen. Idag så har vi tvättat och plockat här hemma. Vi har bestämt oss för att byta sovrum iaf. Det är jag som ändrar mig hela tiden, som Anders sa att han tänker inte som jag, han är nöjd om vi har nånstans att sova så överlåter han tänkandet till mig=) Men han höll med mig iaf när ja la fram hur jag tänkte vi skulle ha det i baby/gästrummet! Så det ska vi ta någon dag när vi tyar o skruva ner våran säng o allt igen haha. Tänk så mkt enklare det hade vart om vi hade tagit det rum vi nu ska byta till från början som vi faktiskt hade tänkt! Aja värdsliga problem! Vi var även iväg en sväng till ikea för att köpa lampor men de skärmarna vi ville ha fanns inte inne så vi sket i det! Tur det för det var SJUK kö till kassorna! Men vi kollade ut lite badrumsskåp vi ska köpa nästa månad tänkte vi! Underskåp och nytt spegelskåp som kommer piffa upp lilla toaletten avsevärt! Nää nu ska jag dra med Anders ut i köket för o hinna få fram mackor o oboy lagom till favvo serien!

Kommentarer
Postat av: Petra

Sa ju det om sovrummet!!!:)

2011-12-30 @ 00:06:39
Postat av: Lollo

Tyyyyst hynda!! Va sa du?? Tyyyst det är sylt i matsalen!

2011-12-30 @ 11:55:12
Postat av: Petra

Hahaha!!!!

2011-12-30 @ 13:38:21
Postat av: Petra

Var det inte slyna'

2011-12-30 @ 13:40:00
Postat av: Lollo

Jooo det var det ju, fan oxå!!!

2011-12-30 @ 17:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0