Sååå

Ligger man då i sängen bredvid en Anders som ligger på rygg o snarkar som faaan! Hör att alva ligger o hostar som en lite tok oxå. Själv har jag inget att läsa så passar på att skriva lite här istället. Via mobilen iofs så man vet ju aldrig om inlägget kommer fram. Har ikväll gjort klart min fördjupningsuppgift och skickat in den. Så imorrn ska jag göra ett prov bara sen e jag klar med kursen! Borde bli godkänd för har blivit godkänd på alla uppgifter o prov hitills. Var hos bm idag oxå, allt såg bra ut. Följer kurvan o hjärtat slog med ca 142 slag i minuten. Imorrn så ska jag med Alva till BVC o se hur det står till med henne:) ska fråga om salva till hennes eksem grejer o fråga om hennes "vagel" på ögat eller vad det nu är. Sen imorrn kväll ska vi åka ut till Mullis o lämna klappar eftersom vi firar jul i Vingåker i år. Nä om en skulle ta o ställa kl o påminnelse så ja kommer ihåg att fara iväg imorrn! Minnet e fan inte det bästa jag har nu för tiden iaf! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0