Måndag eftermiddag!

Har haft en riktig slappardag idag! Alva vaknade kl 05:40 så jag har vart trött mest hela dagen. Sitter nu med en kopp kaffe och börjar känna mig lite piggare. Har lurat på soffan ett tag under tiden som Alva kollade på drömmarnas trädgård. Har jobbat hela helgen så kanske därför man är lite slö oxå.
Men ikväll ska jag komma iväg och träna iaf! Känns faktiskt riktigt skönt o jag vill nästan att tiden ska gå fortare så jag kommer iväg och får svettas lite! Ska dock köra ett indoor walking pass på basnivå trots att jag kört medel hitills. Medel passen var uppbokade med 21 pers på reservlistan medans bas passet bara hade 2 på reservlistan och då fick jag en plats på basen. Skulle egentligen jympat med Malin men hon blev sjuk i lördags stackarn så hon är inte fit for fight att träna idag. Och jag vill inte gå o dö ensam på Beckys pass så jag mjukstartar med indoor istället=) Imorrn blir det spinning, på kvarnen dock, hade hellre gått på öster men det går bra ändå=) Eller fan var det på öster kanske? Måste nog fan kolla upp det...
Alva ligger o tjoar i sin säng, la henne för typ 10 min sen för hon var riktigt på hugget, det brukar lugna ner sig om hon får ligga o ta igen sig en liten stund!
Imorrn ska jag och Alva och några working friends till Irma och klappa hennes lamm och fika! Mysigt att ses utanför jobbet med! Irma ska baka en GI chokladkaka till Malins stora glädje så vi får hoppas det smakar bra=)
Igår var Anders och Alva iväg på kalas hos kusin Viveca som blev 2 år! Jag kunde tyvärr inte följa med eftersom jag jobbade, himla tråkigt eftersom Mattias nya pingla var där oxå o man är ju nyfiken på hur hon är! Men har endast hört bra saker om henne så hon är nog riktigt trevlig. Som tur är tog Anders kort så man fick se vad som hände på kalaset. Haha Jacob var jättefin i en av Vivecas klänningar=) Barn e för härliga! Nästan så man längtar efter en lillebror till Alva som vill låna hennes kläder.
Nu ska jag plocka upp ungpalten...Så nu är hon uppe och jaf drack ur den sista halvkalla skvätten kaffe!
Ska lägga in lite bilder nu, det tar sån jävla tid att ladda upp så vi får se hur många det blir!


En magsjuk Alva gosar med moster Alice!


Alva på väg till gammelmormor och gammelmorfar!


Hemma hos gammelmormor och gammelmorfar


Söta Vickan!!


Tårta till nyblivna 2 åringen!


Charmtrollet Jacob!


Kusin vitamin!


=) Man måste ju pröva syrrans kläder!


Hemma hos morfar i Vingåker


Min hula hula flicka!


Mys i soffan med morfar och moster Wilmah

Thats it folks!

Kommentarer
Postat av: petra

ibland behöver man slappar dagar..jag får lugna dagar när tilde e sjuk...

2011-03-01 @ 07:59:38
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0