Sådär

toklänge sen jag skrev nu igen!
Suget har bara inte funnits så då är det ingen idé att ens försäka. Har egentligen inte suget nu heller men va fan liksom.
Just för ögonblicket sitter lva och äter pannkaka med hallonsylt och dricker mjölk och kollar på film. Själv tänkte jag ta och röja lite på hennes rum men det är ju sååå trist=)
Är hemma med henne idag för hon har magsjuka. Det bara rann ur hennes lilla rumpa igår och det luktade verkligen magsjuka. När jag kom in till henne igår på morgonen så hade det runnit ut i sängen och hon var jätteledsen. Bara tvätta henne och sätta på en ren blöja som hon hann ha på sig drygt 1 minut innan det var dags att byta igen=( Kl 09:30 gick hon och lade sig för att sova förmiddagsluren och då passa jag på att lägga mig oxå.
12:30 hör jag Alva ropa: "Pappa, Bajs. Pappa, pappa, BAJS" Neeej tänkte jag men så kom jag på att hon kanske menade sin ballong som står på rummet(Hon säger nämligen bajs om den) men shi fick jag. Haha kommer in på hennes rum o det e bajs lite överallt, händer, ansikte, sängspjälor och gosefiltar! Varför händer sånt när jag är hemma för, aldrig när Anders e hemma???
Fick nyss hämta en till pannkaka åt henne, hon gillar det nu tydligen! På dagis äter hon aldrig pannkakor men mina är tydligen gooooda=) Fast nu ser det ut som hon bara ätert sylten.. jaja hon kan ju inte orka äta hur mkt som helst heller!

Nästa tisdag ska jag och Petra fotas och bli stylade med hår och smink! Svärmor vann en tipspromenad på min svägerskas skola och priset var att bli stylad och fotad tillsammans med en vän. Det var inget för henne så hon undrade om inte jag och Petra ville göra detta istället så det ska vi göra! Så får vi se om det blir svägerska Caroline som stylar oss=) Ska bli kul!

Nästa fredag ska vi träffas och bola och äta gott med tjejgänget som hängde ihop på högstadiet! Jag, Petra, Helena, Johanna, Verro och Ullis. Ska bli spännande=) Längtar som fasen, dricka gott och skratta massa. På morgonen efter tänkte vi dra och äta frulle tillsammans oxå, (har jag och Petra bestämt=)) fast inte verro som var tvungen att åka hem samma kväll för hon ska upp o jobba. Trist, själv hade jag fasen tagit semester, man träffas ju aldrig alla vi brudar så då vill jag få ut mest möjliga av det!!!

Nää se om det går att ladda upp bilder eller om den e långsam som vanligt!!
Tuudiloo!!
















Kommentarer
Postat av: Helena

Jihooo kommer bli så kul!! Skitbra idé med att gå ut och äta frukost! Och väldigt bra att du tog semester (0;

2011-02-01 @ 18:45:55
Postat av: Lollo

Jaaa1!!! Jag behövde ju dock aldrig ta semester eftersom jag ändå var ledig men hade jag jobbat så hade jag lätt tagit semester iaf=)

2011-02-01 @ 20:21:50
Postat av: Helena

Jaha haha jag fattade det som att du hade tagit semester (= (=

2011-02-01 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0