Otäcka saker!

Papercut i tungan (och diverese andra ställen), Man bryter av hela nageln, nålstick i ögonen mm mm.
Såna knäppa tankar ja kan få för mig att tänka på! Usch varförfår jag det?? Gör ju pissont att bara tänka på det!!!

Haha kom på en annan grej som vi funderade på när vi gick på högstadiet. Jag och Ullis kom på 1 varsin sak som vi tyckte var vidrigast och Petra och Helena skulle säga vad de tyckte var äckligast. Ullis sa att om man samlade på alla sina snorkråkor i typ 1 år och sen gjorde som en snorkråkeboll och åt upp den som ett äpple. Haha hur fan kommer man på det???
Min tanke var att man gick efter en riktigt äcklig människa som spottade ut en sån där riktig snorloska och så gick man fram och sög upp den från marken! Fatta vidrigt!!! HUR FAN TÄNKER MAN???
Haha minns ej vems äckeltanke som "vann" men jag håller nog fan på min tanke!

Nu har jag precis lagt Alva efter att vi ätit lite rostmackor i soffan och jag skällt på henne för hon höll sin pipmugg uppochner så hon var dyngsur(och täckt med rostbrödsmulor) och även soffan!! Visserligen gjorde det inte så mkt att hon vattnade soffan eftersom det var på samma ställe hon kräktes i måndags så lite extra tvätt på den fläcken var kanske behövligt!

Jooooo satt förut och tänkte på hur jävla äckligt det skulle vara att äta kaffesump! Hela munnen full med sump. Helt normala tankar, absolut!

Äckligaste jag har ätit typ är nog rå äggvita. Hemma hos Emma Helmerssons pappa när vi hade lite tjejfest. Petra fick äta ägggula!
Fast det är ju inte så äckligt egentligen.. Sen att man råkat dricka fimpar och dylikt men det spottar man ju ut direkt.
Näää nu ska jag dricka kaffe. Bara kaffe, ingen sump!

Kommentarer
Postat av: petra

usch blä.kommer ihåg ditt om att suga upp spott o snor o äckel från gatan...vad tänker du på kvinna!

2011-01-14 @ 12:47:16
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Helena

HAHA! FY FAN vad Ullis tanke var vidrig då!!!! Undrar vad du och jag sa Petra? Nån som minns? Inte jag... Jag kommer ihåg när vi va hos Emma (= hehe undrar om våra tjejfester var helt friska! haha

2011-01-15 @ 15:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0