I väntas tider!

Jepp väntar på att Anders och Alva ska komma hem. De tog en promenad upp till affären för att införskaffa mjölk och juice till våran något sena frulle=) Men vi gillar sena frukostar i våran familj!
Alva vaknade kl 7 och fick då lite välling eftersom vi inte hade nåt drickbart hemma så låg vi i soffan och kollade på pippi och myste lite! Pippi är nämligen nya favoriten nu! Vem kan det komma från? Hmmm=)
Så jag har tagit fram smör, pålägg, grönsaker och laddat hurran så nu får de gärna komma!

Nu har vi semester oxå!! Såååå himla skönt det är! Jobbade i fredags och när jag kom hem så packade i och for iväg till vingåker och bodde hemma hos mamma med familj 3 nätter. I söndags så åkte jag, Anders, Alva, mamma och Lina till Söderköping och åt massa glass och åkte tuffe tåget runt i stan!

Idag så står det på menyn att vi ska ta en sväng ut till marieberg för Anders glömde sin tele laddare i vingåker men som tur var så skulle mamma o co till marieberg idag så då tar de med den dit! Hmm vad mer ska göras.. Vi skulle fixa stämpel av dagis för att Anders vabbade i fredags o det har han redan fixat plus att han hunnit fixa o prata med finfast så att vi kan dela upp hyran på 2 månader. Sen lärdet väl bli ännu mera packa skulle jag tro! Det behövs! Hoppas vi får nyckeln till huset i veckan så att vi kan åka dit och lasta ur kartonger o ta med dom hem igen så vi kan packa mer=)

Funderar på vad det kommer bli för väder idag, imorse när vi klev upp var det strålade sol o blå himmel men nu börjar det bli ganska molnigt tycker jag.

Nähä om man ska ta o klä sig lite kanske och bli lite anständig till frukosten!

Bajjbajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0