Pust!

Det är väldigt roligt med kalas men även rätt skönt när det e över=)
Det jobbigaste är väl egentligen att vi inte kunnat ha kalaset hemma hos oss utan i en lokal som man kan låna av finfast, så det blir en jäkla massa kånkade av grejer fram och tillbaka! Så när alla hade åkt så lastade vi faktiskt bilen full o så körde vi hem den lilla biten så man fick med det mesta direkt. Tar sin lilla tid, spec när man har en liten unge som var aningen gnällig oxå! Men nu är det klart och jag är faktiskt helt slut. Väntar på mat som vi får hem till dörren o kollar på BB. Imorrn så ska jag jobba...kväll...Känns sådär att joba när typ alla andra är lediga!!! Men men det e bara köra på, när man väl är på jobbet så går det ju bra!

MEEEN vad fina saker Alva fick idag! Kan ärligt säga att det fanns inte en pryl som INTE var bra! Allt ifrån målar grejer till vattenrutschbana! Själv fick jag oxå present av lillasyster Linnéa! Pengar så jag kan shoppa kläder för. tackar i massor för det!!!

Nää ska lägga in en liten bild som jag blir glad av att se på=)


Snurrar järnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0