Jävla skit

skrev ett aslångt inlägg häromdan o hade lagt in en del bilder o då helt plötsligt så slutar internet o fungera!
Får göra som Petra tipsat mig om o spara med jämna mellanrum så slipper man kanske skriva om allt.
Nåväl orkar inte skriva om allt som jag skrev då men helgen var mkt trevlig. Melodifestival med goda vänner o lite pizza planeten dagen efter. Blev tyvärr sjuk i lördags kväll o är det fortfarande. 3 dagen med feber och min hosta låter allt annat än vacker. En riktig skräll/slemhosta som sitter i bröstet och är för jävla jobbig.
Ipren har gjort att min feber stigit så på kvällarna är jag uppe i nästan 40 grader och på förmiddagarna runt 38.
Idag tog jag en treo o den gjorde underverk. Istället för att ligga o halvdö på soffan tog jag mig till affären o fick handla lite. Men började svettas som en gris så är inte helt fit for fight även om jag mår bättre. Nu ska jag snart gå och hämta Alva ifrån dagis. Perfekt promenad väder! När lönen kommer ska jag införskaffa mig en vårjacka!!! Förra året gick jag i  min skinnjacka som dels är fodrad(höstjacka) och dels är för liten så kan inte stänga den!
ska nog ta o glo runt lite nu så man får lite tips om vad man vill ha!!

Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0