Kl e lite över 10

och jag har plockat upp massa grejer på golvet, utfodrat mitt barn 2 ggr, dammsugit golv och soffa och nu har jag lagt ungen så hon får sova middag! Jag har ätit lite frulle, ska ta mig lite kaffe nu tänkte jag. Sen är det ju den där tvätten fortfarande.. Finns både på våran tvättställning och i en ikeabag. Plus hela sängen full efter att jag plockat upp allt som låg på golv och hyllor och stolar o typ överallt. Men de måste jag gå igenom o sortera vilket som är smuts tvätt och vilket som är rent. Så det blir väl bara att ta tag i det med. Ska joba ikväll så lämnar Alva på dagis 14:15 så får se hur långt jag hinner. Nähä då ska jag väl ta att sätta på hurran så här blir nåt kaffe!

Ciao

Kommentarer
Postat av: petra

kom hit och fortsätt tack...skit i jobbet.jag betalar dig en tia.:P

2011-03-24 @ 13:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0