Makalöst trött

har jag vart idag! Jag vaknade liksom aldrig till på jobbet, helt väck var jag!
Somnade en liten stund på soffan förut efter att jag hade lagat mat och väntade på att Anders skulle komma hem så vi kunde äta! Jag gjorde Airams Moussaka som var riktigt gott! Var inte sista gången jag gjorde det. Snabbt och smidigt och gott! O inga kolhydrater nästan. Och till det en fetaost sallad! MUMS!!!
Idag så frågade Alvas dagis fröken vad jag hade gjort för hon tyckte jag blivit så smal! haha tycker visserligen inte jag men klart man suger åt sig=)
Sitter och kollar på Sveriges mästerkock nu o fan vad hungrig man blir när man tittar på det!
Alva la sig nyss och Anders e iväg så jag har en ensam tv kväll, ganska skönt faktiskt! Imorrn så jobbar jag kväll så hoppas att Alva kan sova lite längre imorrn!
Nej nu ska jag ta mig ett glas kallt vatten e sjuuukt törstig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0