tjo

sitter och väntar på att desperate housewives ska börja! Alva la sig för en liten stund sen och Anders e iväg o tränar fotboll. Borde väl egentligen vika tvätten men fy fan så tråkigt. Orka! Funderar på om jag känner mig hungrig oxå... Alva åt min mat förut förrästen! Krämig vitlökslax av allt. Visserligen älskar hon ju ris och sås av alla de slag, gärna med vitlök i men att det även slank ner lax, det var mer än jag hade kunnat hoppats på!
Men jag tackar för det=) Hon hade ätit massa mat på dagis igår oxå så det kanske börjar vända, sakta men säkert! Bra det för jag tycker inte det känns optimalt att ge en 2åring barnmatsburkar varenda dag!!!!
I övrigt så går det för jävla illa med allt vad viktnedgång heter. Blev ju helt sjuk förra vecka så träning och orken att stå o laga mat försvann och även om jag är frisk nu så vill jag inte träna så länge jag hostar. Lusten att laga lchf mat har oxå försvunnit, poff bara! Men jag tror att min träning ger mig inspiration till att ändra matvanorna oxå så när jag väl tar mig till friskis igen så dyker nog lusten till att laga "bra" mat upp igen. Jag hoppas det iaf. Tills dess får det bli som det blir! Men visst blir man frustrerad milt sagt. Törstig som en gnu är jag nu oxå! Fuck this nu går jag o rotar lite i skåpen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0