jag vet jag vet

att jag uppdaterar så ofta så ni knappt hänger med i svängarna o är kommer YTTERLIGARE ett inlägg=)
Nää huvudorsaken till att ja är riktigt dålig på att blogga är för att våran vanliga data har pajjat och vi nu bara kan använda den andra datorn som vi endast använt till att koppla in i tvn för att kunna kolla på filmer från datan Det är nämligen en stoor spricka tvärsigenom skärmen och bokstäverna B och N saknas. Eller knapparna saknas men det går o använda dom men jäkligt störigt är det!
Idag så började jag att packa lite inför flytten! Bara en månad kvar ju=) Så har röjt upp i tvättstugan oxå o packat det mesta därifrån som inte används. Varit hos bm idag med och det såg bra ut! denna lilla vilding ligger typ precis som Alva gjorde på sin kurva så lär ju inte bli en jättebebis för mig iaf haha! tur det med tanke på att jag ska klämma ut den och inte få den utplockad!
Har även vikt tvätt, tvättat, hängt tvätt, plcokat ur diskmaskin och röjt lite i lilla rummet med allt skit i! Tänkte fortsätta med att packa ner alla "finglas" typ vin och öl och whiskyglas för de används ju inte iaf. Och om nu Anders blir sugen på vin/öl/whisky får han väl dricka det ur en kaffemugg hehe=)
Nää  nu måste jag på toa o sen slänga i ett lakan i sängen så Alva kan få sova lite middag! Hon sover ju numera inne i våran säng då det drar så jävligt i hennes rum. Ska börja röja ur där oxå tänkte jag. Allt på en gång!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0