Jahaja

Nu var det 1 vecka kvar! 4 arbetspass kvar! sen går jag hem=) Ska bli så skönt!! För just nu så är arbetsklimat på mitt jobb inte så vidare värst minst sagt. Fy fan så mycket skit det snackas, folk lägger sig i saker som de inte har med att göra och är allmänt irriterade verkar det som. Nä så nu kör jag bara mitt race de passen som är kvar, och sen ska jag koppla bort allt som har med jobbet att göra fram till dess att ja börjar hoppa in o jobba extra i sommar nån gång!
I torsdags så var Mattias här och lämnade av lite kartonger så nu har jag börjat packa igen! Fyllde upp 6 stycken igår. Vet inte om jag ska fortsätta med packningen idag eller om jag ska ta o städa o skura fönster. Kul det är vad jag får göra på min lediga tid! Men vi flyttar ju om typ 2 veckor så det måste ju bli gjort!!!
Alva har börjat lite smått med att kissa på toaletten! Hon har suttit på toaletten flera ggr om dagen i flera veckors tid men det var först häromdagen som hon verkligen kissade! Så nu får vi se om det fortsätter så=)
Igår var jag med Petra på vattenaerobics. Det var kul, skönt att vara i vatten för det blir inte alls lika jobbigt som vanlig aerobics eller jympapass, för det hade jag aldrig klarat nu med min lilla tjockismage=) Är ju inne i v31 nu så det närmar sig banne mig! Denna graviditet har faktiskt gått grymt fort, tack o lov för den har varit fan så mkt jobbigare! Men så har det ju gått i ett tycker jag! har man en 2½ åring så går dagarna grymt fort. Förut stod hon o grinade vid tvättmaskinen för hon ville att vi skulle tvätta! Så det var bara kasta i en tvätt så hon blev nöjd;) Hon ville få sin pyjamaströja ren. Det var samma för ett par dagar sen då kom hon och sa mamma tvätta tvättmaskinen!!! Jaja haha.
Pratade med fk förut för har ju inte fått min gravpenning beviljad än men de hade skickat beslutet i måndags så det lär ju komma idag så det är bara hoppas att den blir beviljad! Liiite trist annars men det borde inte vara några problem iom att min arbetsgivare godkänt den!
Nähä om man ska ta o göra lite nytta nu för Alva ville titta på Timmy lamm så får passa på då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0