Djuuupa andetag!

Fördelar med att bo där vi bor:

Stort hus med öppen planlösning LOVE that!
Eget garage
Egen liten tomt
Grannen klipper vårt gräs

Nackdelar med att bo där vi bor:

Fortfarande inget staket, trots löften om det
Fortfarande inga lås bytta
Fortfarande endast 5 tvkanaler
Grannen klipper vårat gräs, när han vill, senast under pågående kalas. Inget stort problem iofs men jag känner att det inkräktar lite väl på mitt privatliv.
Grannen/hyresvärden tycker visst det är helt okej att deras gäster parkerar på våran uppfart. Att ha deras gästers bilar på våran uppfart PRECIS utanför våra sovrumsfönster är absolut inte okej! De får visst göra som dom vill bara för att de äger huset. Privatliv nää inte direkt. Kom o låna våra toaletter oxå vettja! Hade de f¨rågat oss hade det inte vart några problem men att bara ta för givet att de kan göra hur de vill känns inte bra.
Dyr hyra

Snälla snälla snälla låt oss få någon utav de radhus/parhus vi ska och kolla på den 19/9!! Det är ungefär allt jag vill just nu!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller mina tummar för er...de vet ni...

2011-09-11 @ 20:05:39
URL: http://malinitrim.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja Fyfan, förstår er!!!

2011-09-11 @ 22:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0