Dan före dan före dan före dopparedan!

Yes! Söndag kväll och jag har jobbat klart! Fast igår kväll så var jag hemma på kvällen! Sov inte mer än 1½ timme på fred natten så var helt slut! Så det var skönt!
Sitter nu och väntar på att Anders ska ringa! Han är iväg och spelar futsal match och sen plockar han upp mig så åker vi o kollar på bio. Yes man med Jim Carrey! Få se om den e rolig!
Imorrn ska vi annars ut och trängas med flera sista minuten julshoppare! Fast har inte så jätte mkt som ska köpas iaf!
Var på ultraljud i fredags med! Allt såg fint ut och den lille rörde sig en massa inne i magen! Så himla skönt att se! Så nu har jag snart gått halvvägs i min graviditet och har mått superbra!
Petra bf är om mindre än 3 månader! Helt sjukt vad fort tiden går alltså!
Nej nu ska jag gå o kissa igen innan bion! De senaste dagarna så har ja fått springa stup i kvarten tycker jag!
Tack o adjö, ät ej gul snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0