Julen e över!

Tack o lov höll ja på att säga! Har jobbat hela julen så nu är det skönt att vara ledig!
Vi var hemma i vingåker igår o firade lite! Det var mysigt!
Så nu e jag ledig ända fram till onsdag kväll! Jobbar till åtta då, sen bär det av hem så ja får göra mig i ordning lite o sen åker ja till Petra o Kajan o firar nyår! Petra jobbar kväll hon med så Anders och Kai får fixa med maten tills vi kommer. Eller ja Kai får fixa med maten, Anders kommer nog mest dricka bärs o tala! Haha.

Sitter o funderar på namn.. Anders vill ju verkligen att om det blir en pojke så ska han heta Alexander. Jag tycker det är fint men är lite sugen på andra namn med.. Tristan eller Dominic. Blir det en flicka har vi pratat om Isabelle o även Olivia. Det är pappas förslag. Jag är även väldigt sugen på Alva.. eller Silje. Hehe lite isfolket inspirerat så där:)
Mmm man får se när den lille kommer ut vad det är för en:) Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0