Så var det helg igen!

Är ledig denna helg iaf! Känns skönt! Inskolningen har gått bra men det är svårt! Hur jag ska lyckas hitta hem till de gamla på alla dessa små, slingriga, leriga skogsvägar är en gåta! Känner ju inte till området alls så har svårt att kunna placera alla hus var de ligger! Men men det går nog bra.
Ikväll ska jag hem till Jempa o dricka lite vin o bärs! Det blir gott det! Anders ska iväg och ha PES turnering med grabbarna ikväll.
Nyss läst ut en bok. När livet stannar heter den. Handlar om Malin (som skrivit boken) som förlorar 2 av sina 3 barn, sin man, sin bästa väninna och sin gudson i Tsunamin 2004. Usch den var sorglig och snyftade ett par ggr! Började läsa den igår kväll och hade svårt att släppa den.
Borde ta tag i dammsugningen här nu men det är såå tråkigt ju!!
Den 17/9 åker vi till Tunisien iaf! Det blir jag, Anders, Linus och sofie! 2 sköna veckor med sol och bad! Det är bara så långt kvar! Men får jobba och slita hårt i sommar så går det nog fort!
Funderar på vad man ska äta ikväll.. Igår bjöd Anders mig på Quantti Quantti från restaurang Hellas. Det är alltså fläskfilé med klyftpotatis, räkor, wokgrönsaker, champinjoner, sky sås och bearnaisesås! Så gott såå GOTT! Men det jag ska bjuda på på alla hjärtans dag kmr nog med bli riktigt uppskattat!
Nej nu blir det till att ta fram snabeldraken! Det hamnar ju så mkt småsten o grus i byxorna när man har de uppvikta!

Tack o hej!       PS Köpt ett katten gustaf linne! Guuud så ja längtar tills ja får det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0