Tisdag och ledig!

Och hur mycket vettigt gör man på sin lediga dag? Hehe ska iaf slänga i en tvätt! Skulle ha varit ledig imorrn men men ska på utbildning för nyanställda i Örebro kommun. Och en tjej jag jobbade med i söndags sa att hennes kompis hade varit på den utbildningen och man får typ lära sig hur en dosett och apodoser ser ut! Herre jösses jag har arbetat inom vården i snart 5 år, borde nog veta hur de ser ut!! Men men det är ju lättförtjänta pengar iaf! Lär ju inte behöva sitta med öronen på skaft för att snappa upp allt!
Jobbade min första helg här oxå. Det gick bara bra! Fast kom hem till en dam som hade gått bort. Tjejen jag jobbade med blev lite skakis för det var hennes första dödsfall. Det var lite scary för i bilen innan satt vi och pratade lite om dödsfall och jag sa att jag hade varit med om ganska många och Hanna sa att hon inte varit med om något och att hon ville ha någon van med sig den dagen det hände.. Och vad hände? Mmm..

Förstår inte hur jag ska kunna somna ikväll! Jag somnade nämligen innan 21:30 igår och gick upp strax efter 10 idag! Var visserligen vaken en sväng vid 6 tiden då Anders gick upp men ändå!

Fasen blir en soft vecka detta ändå! Som sagt ledig idag, utbildning imorrn, 7-13 på torsdag och fredag! Fast det lär ju bli övertid det blir det hela tiden tycker ja!
Nähä nu ska jag ta och slänga i en maskin tvätt och vara lite duktig iaf!
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0