Sommar!

Mmm nu är det verkligen sommar ute!! Härligt härligt! Fast känns lite sådär att jag ska jobba heela sommaren! Har ej semester förrän v38.. Lagom nice det! Fast då har jag iofs 2 veckor i tunisien att njuta av så det kan det nog vara värt!
Håller på att laga lite mat nu! Idag blir det inkokt lax, färskpotatis och kall dillsås! Inte tokigt alls! 
Har varit ledig i 4 hela dagar nu!! Jobbar kväll imorrn fast får börja tidigare än normalt för högsta chefen Fredrik ska bjuda oss på fika i Naturens hus imorrn för att vi nu klarat av kursen med hem rehabilitering. Kan ju bli gott men känns samtidigt lite jobbigt.. Ska iaf möta upp Hanna  vid OP kyrkan så tar vi sällskap bortåt!
Fått en mkt fin vit ring under min förlovningsring nu som lyser så fint när jag får ta av ringen på jobbet! Nää nu måste ja kolla så inte laxen kokar bort för mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0