bränd o muskulös!

Var med Anders o solade igår! O hälleflundra vad bränd ja blev! Ser ut som en kräfta i ansiktet! O det blev ju knappast en bättre ansiktsfärg av att man var på gymmet och tränade! Personlig tränare i all ära men man kan fasen inte fuska när han är med! Men har bara honom en gång till sen får jag träna ensam! Eller ja med Petra o det är bättre! Hon ska med köpa gym kort på nautilus så det blir kulkul! Sen funderar jag o Hanna från jobbet på att pröva vattengympa! Haha hon, jag o massa tanter a´la 60 plus! Kanske man borde ha en baddräkt så man ser lite anständig ut! Vi får se hur det blir med det!
Ska ta o kolla igenom kokboken o se om jag hittar nåt gott att laga till middag ikväll! Igår blev det stekt kyckling i en tomat+basilika+vitlöks o creme fraiche sås med ris! Helt okej!
På söndag blir det stek! Passa på nu när man har en massa kött i frysen!
Haha idag så var jag o pratade med samtalsterapeuten Eliisa (Ingår i detta lilla paket vi blev erbjudna från jobbet med samtalsterapeut, kostrådgivare o pers. tränare, så jag är ej i behov av en hjärnskrynklare) så fick jag som förslag att jag skulle göra oväntade saker! Tex att på jobbet så skulle jag helt plötsligt släcka alla lampor och tända massa ljus istället. Så sa hon att jag skulle göra oväntade saker för mig sambo. Tex klä in mig i gladpack! Halllååå?? Alltså spentanitet är fantastiskt men NEJ NEJ NEJ!  Jag tar inte en rulle gladpack o lindar in mig i det!
Nähä nu ska ja kolla kokbok! tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0