Snart till jobbet!

Jojo! Börjar klockan 15 o min buss går 14.20. Ganska perfekt faktisk!
Helgen har annars varit bra! I fredags tog jag o Anders det lite lugnt o åt mat o tittade på tv! Eller ja han kollade väl mest på tv medans jag somnade! I lördags så var vi hemma hos Petra o Kai o kollade på melodifestivalen och åt tacos o drack lite vin! Mkt trevligt! Igår eftermiddag åkte vi ut till Anders föräldrar o karva i kött! De hade slaktat 2 kossor så vi fick ta rätt på allt kött! Det tog 5 timmar men nu så har jag o Anders 10 kg köttfärs, entrecote, 2 fransyskor, 2 ytterfiléer, grytbitar, biffar, lövbiff, rostbiff mm så vi klarar oss ett tag!
Var förra måndagen iväg och hade kostsamtal o tränade sen med personlig tränare! Det gick bra o var kul, ska dit på tors igen! Skulle åkt o tränat idag innan jobbet men har så ont i nacke o rygg efter gårdagen så pallade inte det!
Idag så ringer de till Anders ifrån banken så ska vi få tid för lite snack om lånelöfte o så! Vi vill ha vårat eget!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0