Lördag kväll o slö!

Jojo! Sitter o blippar på datan istället för att ta mig i kragen o fixa i ordning mig! Ska iväg till Jempa här snart o dricka lite vin o lite bärsa! O borde ju egentligen skynda mig på för nu regnar det inte ute! Har ingen lust att se ut som en dränkt katt idag igen!! Var nämligen i torsdags med Louise o kollade på när våra pöjkar hade fotbollsmatch! Och det öste verkligen ner! Vi var så blöta o frusna så fick nästan bända bort fingrarna från paraply skaftet! O sen igår så cyklade jag i ösregnet bort till spahuset så var genomsur när jag kom dit med! Fick ju det i födelsedags present av Anders! Presentkort på Husets de luxe behandling! Vilket innebar en ler/alg inpackning i värmefilt, oljemassage, pedikyr, ansiktsbehandling och sist manikyr! Det var hur skönt som helst vill jag lova! Skulle lätt kunna göra det varje dag men med tanke på min ekonomi skulle jag nog knappt ha råd med 1 dag! Det kostar ju en del tyvärr..
Nästa helg ska vi iväg till Solna på inflyttningsfest hos Foppa o Jonathan. Ska bli nice! Sova lite på hotell med frulle buffé o så! 
Sitter även o funderar på att man borde köpa ett sånt skåp som Petra o Kajan har.. typ DVD skåp, Fast jag vill ha 2 st.. Ett för alla våra filmer o ett för alla mina böcker! Jag köper hur mkt böcker som helst men har ingenstans att göra av dom när ja läst ut dom!!

O vad sur jag blev igår! Jag hade köpt avfärgnings medel och en hårfärg för att jag ville bli lite ljusare i håret än vad jag var. Så slängde i avfärgningen och blev riktigt snygg med lite gul/orange färgade hårstrån! Not! Så slänge i håtfärgen ja köpt o tänkte att detta blir nog kanon! Sköljde ur hårfärgen och torkade håret och såg mig i spegeln...... Och jag ser precis likadan ut som innan ja hade avfärgat det! Jag slängde alltså ut 200 kr på att se ut precis som vanligt i håret! Great! Men jag har slingor jag ska lägga i så blir lite skillnad då iaf kan man ju hoppas. Nej nu måste jag ta tag i mig själv o tvinga in mig i duschen!
Bajj Bajj  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0