För det är lördag kväll!

Och nyktert ännu en gång:)
Har precis haft Fredrik, Petra o Kajan här på lite fika! Gjort smörgåstårta o den var sååå smaskig! Håller på att göra 2 till nu men Anders får hacka grönsaker för det e så trist! JÄVLAR äggen...Så jag nu var de borta från spisen!
Imorrn blir det mkt folk här då Anders släkt kommer o firar honom! Hoppas han får en kaffebryggare i present som han önskar sig:)
Igår var det en lugn kväll med för min del! Anders var ute med sina pojkar i "Duck tales" på Björnis o firade och jag låg hemma i soffan med massa ostbågar o godis o tittade på idol o sen på en film!
På måndag så ska jag gå på en demensutbildning.. Kan väl bli intressant. Anders börjar att jobba natt på måndag. Innebär ensamma nätter för mig men mer pengar o det kommer behövas! Tittat ut massa saker vi ska köpa så småningom! Det blir inte billigt men men det kommer det ju vara värt! Jag har börjat kolla lite smått på blocket efter bilar med. Våran lilla polo kommer inte räcka långt direkt. Tycker Saab 95 e fina men vet inte om det är så bra bilar.. Toyota e ju bra bilar men vet inte omk ja tycker de e så snygga.. Så ska det vara snyggt men skit eller fult men bra? Helst både och!
På tisdag så ska vi åka till Vingåker och fira Linnéa lite i efterskott och Micke lite i förskott! Det är så mycket födelsedagar hela tiden! Måste ju börja tänka på julklappar med! Jag fick lotten att köpa en julklapp till Anders morbror Håkan! Får se om man kan klura ut nåt bra! Kommer inte vara med att fira julafton med dom iaf eftersom jag jobbar:( Har nog inte råd att ta semester! Får se fram emot nästa jul istället!
Kanske man ska göra sig lite milkshake sen i Anders chilliröda Blender som han fick av mig:) Haha hade inte alls en baktanke med den presenten:)
Nej nu ska jag gå å klämma honom på rumpan o sniffa i nacken!
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0