Dagen D!

Imorse så gick Anders upp vid strax efter åtta. Själv tycker jag det är på tok för tidigt så jag låg kvar i sängen och slumrade! Drömde att Petra och Kai hade fått en flicka! Hon var jättestor och hade värsta buskiga ögonbrynen och fyrkantig haka! Såg ut som en liten man:) Vaknar av att min mobil ringer, det är Kajan som säger att Petra ligger på förlossningen så han vill att vi kommer och hjälper honom flytta bilen och lite så:) Skoja att det blev fart på mig då! Från att jag låg och sov, till att vi satt i bilen så tog det 4 minuter! Aldrig nånsin vart så snabb! Träffar Kajan så åker vi och äter lite så han får lite mat i sig, jag och Anders åt med, haha inte alla som äter calzone till frulle:) Men gott var det! Sen åkte vi och tog ut lite pengar och jag köpte 3 paket med druvsocer som Kajan fick ta med till Petra!
Fick en grymt snygg bild av Petra när hon hade sjukhus skjortan på sig! Vem har sagt att man ska vara snygg när man föder barn men seriöst lite roligare kläder kan man väl få? Haha Så nu håller vi alla tummar och tår för att hon får bebisen idag!
Uppdatering senare!

Tjo! Då var klockan nu 20:20. Inte hört nåt från Petra och Kajan sen 14 tien! Men jag hoppas det går bra för dom och att hon inte har allt för ont! Tittade lite på sjukhuset förut och då var det ett  par som fick en liten gosse! Så då satt jag där och snörvlade lite:) Är aningen känslosam nu! Vill så gärna ha min bebis nu med! Eller våran bebis ska jag väl säga, Anders har ju ett "finger" med i spelet han med haha! Har annars idag putsat fönster! Så nu är de så fina så! Håller nu på med maten! Det blir kalops! Inte så dumt.. Nu sitter Anders i soffan och kollar på fotbollen. Jag ska sätta på potatisen och sen gå och göra honom sällskap. På återseende!

Louise: 47 dagar!
Petra: Räknar timmar nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0