Det blev en flicka!!!

Idag strax efter kl 13 så blev det en flicka för Petra och Kai! Fick prata med världens stoltaste pappa en halvtimme efter att det lilla underverket var ute! Detaljer om förlossningen får Petra ta i sin blogg men det var iaf en stor tösa bit på 4635 gram och 52 cm lång! Så detta är verkligen en helt galet bra dag! Blir helt tårögd så fort jag tänker på det! Längtar så helt otroligt tills jag får träffa dom! Har sovit så dåligt inatt och det kommer antagligen inte bli bättre inatt för alla tankar bara far runt! Kan bara tänka mig hur mycket jag kommer längta efter våran bebis när vi träffat Petras och Kais.
Ja vad ska man mer skriva.. Allt känns så smått och ynkligt just nu när de äntligen fått sin bebis..
Var hos Lisa idag och klippte mig och färgade håret. Blev mycket nöjd! Klippte inte så mycket men tillräckligt för att det ska synas! Färgade håret mörkt och har lite ljusare koppar slingor i. Känns fräschare! Har även vart iväg på föräldragrupp! Mycket trevligt! Pratade om amning och komplikationer vid förlossningen och så andades vi lite! Sen blev det att kolla på förlossningsfilm och när de små bebisarna kom ut så fick jag kämpa med mig själv för att inte börja grina! Liiiiite känslosam idag! Nej nu ska jag kolla upp ett mystiskt nr som ringt mig o så ska jag kolla upp vad våra s.k "mutanter" vid ån är för fåglar plus när änderna får sina ungar:) Yes!

Tack för mig!

Louise: 46 dagar...tror jag!
Petra: Nybliven mamma

Kommentarer
Postat av: Hanna

Å snart är det din tur gumsan, vad roligt!!! Spännande som bara den... Ta hand om dig, massa kramar

2009-04-02 @ 21:58:25
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0