Förkyld

Jo men visst! En liten förkylning i det fina vårvädret känns ju aldrig fel! Är så otroligt täppt i näsan och helt mossig i huvudet! Trött mest hela dagarna men har ingen feber tack o lov! Hoppas att det ger med sig snart!
Så idag har jag inte gjort så mycket. Jag och Anders var iväg och handlade lite sen kom vi hem och gick upp och hämtade lite pantflaskor och gammalt bröd spm vi gick och gav till änderna. Tyvärr så lyckades de där jävla måsarna äta upp det mesta men men. Så gick vi vidare till konsum och pantade. Eller Anders gick och jag satt på hojen:) Hela 18,50 fick vi ihop haha. Men skönt att bara komma ut i det sköna vädret även om inte solen har lyst så mkt så har det ju ändå varit varmt! Sen begav vi oss hem och jag satte igång med matlagningen. Potatis, torsk och äggsås. Var inte med alls i huvudet så potatisen vart inte färdig kokt men men man har väl tänder!
Nu är diskmaskinen klar se om jag ska ta och plocka ur den. Anders har begett sig iväg för att spela poker och kolla på fotboll. Ikväll blir det nog varm choklad för min del! Gött mos det!

Tack o tack

Louise: 20 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0