En lite ljusstrimma börjar anas..

De ringde idag ifrån Arbogas försvar till Anders! Han ska få åka på arbetsintervju där! På tisdag! Sååå guuud så skönt det skulle vara om han får ett jobb!! Jag tror nog att det ska kunna gå bra! Han har ju talets gåva min kära och ger nog ett tryggt och bra intryck! Så vi är riktigt glada nu!
Idag ska vi brassa iväg till Ikea och inhandla lite babysaker till skötbordet, lite värmeljus och klädhängare! Ev en fårskinnsfäll oxå beroende på hur mkt allt går på!
Så idag är det sista dagen på min 4 ledighet! Det går ju så sjukt fort! Så snart kommer jag få gå hemma på heltid om det fortsätter i denna takten! That we like!
 
Hehe satt o kollade på bilder från nyår. Haha hittade 2 fina som får våran kväll att se skit tråkig ut egentligen men det hade vi ju inte! 
               

Det bästa är ju att eftersom jag och Petra inte är så där super upptagna så är det väldigt trevligt att se vad grabbarba grus håller på med! Våra små kockar! Hehe nåja en kock och en kock underhållare kanske man får säga;)


Det är ganska kul att gå igenom alla bilder man har inne på datorn! Skulle behöva rensa egenligen, eftersom våran data fuckar sig och stänger av sig tamejfan heela tiden och det är grymt störande! Skulle behöva rensa hela hårddisken.

Nähä nu ska jag ta och borsta mina tänder och göra mig i ordning för avfärd! Avslutar med en supersnygg bild på mig!

Gravid och kaxig eller vaddå??? Det är dock ganska många veckor sedan denna bilden togs så sätter väl in en nyare bild för att få en rättvis storlek på min mage!


Nu Helena ska du vara nöjd för alla bilder har jag satt in för din skull;) Hehe läste nog Barses kommentar!!

Haha och måste bara sätta in denna oxå! Fy faaan så snygga!!
Helena, Petra och jag ca 14 år gamla!

Tack för mig!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha järngänget!!!! såå jävla snygga vi är!!

2009-02-10 @ 14:35:48
Postat av: Lollo

haha ja jag vet! alltså seriöst Petra våra frisyrer?? haha

2009-02-10 @ 16:33:07
Postat av: Helena

hehe skrev på petras blogg som en pik till dej! tänkte att du garanterat skulle se det och lägga ut bilder (= hehe Bra jobbat! Jättekul att se bilder! Ni har så fina magar. haha jävla kort du har kagt upp då! skapligt snygga vi va måste jag säga! Stencoola brudar! (0;

2009-02-11 @ 23:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0