Fortf fredag!

Hamnade lite framför datorn igen:) Tog mig ett litet bad på drygt 40 minuter drygt för att ja frös och nu är ja så varm så jag sitter i bara underkläderna och ångar! Anders e iväg och tränar lite fotboll men han kommer nog hem snart!
Lade bud på tradera förut på massa babykläder:) sammanlagt 24 plagg och vann auktionen med bud på 210 kr! Så det är ett snitt på 9 kr/plagg! Det tycker jag är rätt överkomligt! Så nu behövs det inte mkt mer kläder förrän vårat lilla underverk har växt till sig lite:)

Ikväll så ska vi äta lite fläskfilé med klyftpotatis! Det blir nog smaskigt! Hade tänkt oss frukt sallad till efterrätt men grejen e att vi bara har bananer och äpplen hemma.. Se om man orkar ta sig till affären men det tvivlar jag starkt på! Jag är inte alls sugen på att röra mig utomhus och min kära Anders kommer nog vara helt slut efter träningen eftersom de vart ute och löpt oxå!

Spöade skiten ur Anders förut på chicago! Det var kul! Fast det tyckte inte han! Fast han tyckte nog det var himla kul när jag stolt som en tupp visade honom att jag hade en kåk! 10or och 5or! Så hade han med kåk i ess och damer! Jävlar vad arg jag blev då!

Nähä nu ska jag väl ta lite bilder på min växande mage! Det är bra Petra att du lägger ut bilderna på din mage på din blogg för annars glömmer jag bort att ta kort på min egen:) De ggr inte Malin tjatar hål i huvudet på mig förstås;)

Louise: 0 dagar! Har precis fått ut mitt lilla barn och det gjorde inte alls ont. Det bara låg där så fint i vagen och väntade på sin mor under tiden jag tog mitt bad! Barnet log stort mot mig när jag kom och sa "Hej mamma här är jag, jag är världens snällaste lilla människa och jag vet inte hur man skriker så jag nöjer mig med att skratta och jollra lite sött. Bara för du har burit på mig och blivit tjock på kuppen så ska jag göra dig en tjänst och endast bajsa när du inte är hemma så att pappa får byta på mig"

Petra: Ajajaj gumman du förstår du är ett unikt fall och kommer vara gravid i ca 6 månader till! Vilken otur!


Kommentarer
Postat av: Petra

hmm gravid i 6månader till, nej tack,, jäkla tur du har då. då tar du med dig lillen ikväll då:)

2009-02-21 @ 16:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0