Helgen is DONE!

Skönt skönt! Gick inte upp förrän klockan 12 idag! Det var nog ganska behövligt med tanke på hur prutt lite jag lyckats sova i helgen! Så igår kl 16:30 så var jag lycklig som få! Åkte hem o lade mig o slappna av i badkaret som Anders hade fyllt upp åt mig! Låg där och plaska i 45 min sen gick jag in o la mig på sängen och kollade på lagom avancerade program som Den elake kocken och top model och bara slappade!! 
Sen gjorde jag i ordning tacos som var klar tills Anders kom hem från sin match. Och blev jag nöjd med min nya tupperware grönsakshackare för 300 kr.....hm... JA! Gud så fort och smidigt det gick! Slippa alla tårar över hackad lök! Bara det var värt pengarna! 

Idag så har lite bebiskläder kommit från H&M som ja ska hämta ut! Lite sockor o mössor o så:) Kommer inte riktigt ihåg vad det var så det ska bli spännande! Beställde 2 amningsbh:ar oxå så får vi se om de passar min späda barm!

Ska snart klä mig o fixa till mig lite så ska vi bege oss ut till Mullis! Måste vänta på att diskmaskinen blir klar bara! Fast det är den nog snart!

Och avslutningsvis:
 
Petra: 44 dagar
Louise:105 dagar

Nån mer än jag som ser orättvisan??

Thank U and Goodbye, akta en haj 

Kommentarer
Postat av: Petra

det går neråt det går neråt

2009-02-02 @ 14:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0