Nytt försök!

Skrev inlägg i tisdags men innan jag hann spara så kom det upp en ruta där det står att internet bla bla bla och måste avslutas bla bla bla så att allt var bara borta ännu en gång! Kanske borde ta det för ett tecken o sluta skriva men icke!

Idag är det lördag och jag är ledig! Första dagen av mina 4 lediga! Känns så sjukt skönt! Så jobbar jag kväll både ons o tors så har jag tagit komp på fre så jag slutar kl 13 istället för kl 16. Rätt nice det med!

Jag och min käre Anders var hemma hos våra kära Petra och Kai i tisdags och kollade på film. Vi hade alla pratat om hur gärna vi ville se The curious case of Benjamin Button så vi slog sak i saken och tittade på den! Hehe Petra och Kai hade fixat så fint när vi kom och dragit in bäddsoffan i deras sovrum, så jag och Barse placerade oss i den med benen uppslängda på sängen! Riktigt nice! Hur som haver, så nu var vi redo att se denna omtalade film. Och vi var alla rörande överrens om att vi var överlyckliga att vi inte slängt ut pengar på denna film på bio. För fy vad besvikna vi blev! Det var typ sista halvtimmen-timmen som var helt okej men innan dess så satt jag och Petra mest och pratade.

Ikväll är det melodifestivalen! Så har vi bjudit hit Petra och Kajan på lite mat! Kajan var så snäll så han fixade hålet i våran badrumsdörr, målade över "Made in Denmark" på skötbordet och satte upp en hylla i vårat kök! Tror nog de förstår lite bättre nu var vi menar när vi säger att vi har SJUKT hårda väggar! Vet inte hur många borrar som gick av innan hyllan kom upp. Och borrarna glödde under tiden det borrades! Men nu sitter den så fint i köket men vi vet inte riktigt vad vi ska ha på den! Eller jo jag har ställt upp vin karaffen som vi fick av P & K i förlovningspresent! Äntligen ha ett ställe att ha den på!

Nähä jaha nu har jag nog inte riktigt tid med detta utan nu ska jag äta lite frulle coh sedan ta tag i städningen! Anders är iväg och spelar futsal så får hålla tummarna för FK pojkarna med att det går bra för dom! De hade vunnit första matchen iaf så vi får se!

Hasta la vista, Bejbi!

Louise: 100 dagar kvar!
Petra: 39 dagar kvar!
 Fan 100 dagar det låter ju för fan som flera år. Men imorrn är det bara 99 och då låter det inte lika mkt! Hehe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0