Snart är veckan slut..

..men det är ändå min första arbetsdag denna veckan för mig:) Jobbar kväll ikväll och sedan 7-13 imorrn sen tar jag helg! Gissa om det är skönt med 75%:) Det ger inte så mycket klirr i kasssan men vi klarar oss!
Såå vad har hänt sen sist! Jo våran dator har kraschat ihop totalt nu så man kan bara ha den på i ca 5 min innan den stängs av! Jättekul! Men har lånat en hårddisk av min kära far så att nu kan vi surfa hemma igen:)
Vi var nämligen i vingåker igår och firade min mor som fyllde 44 bast! Åt lite lunch och tårta innan vidrog till far och hälsade på där! Firade även min styvmor Jennye i efterskott oxå!
Idag så ska jag upp på stan tillsammans med Petra och Anders sen kulle vi dra oss till Marieberg det var nån butik där som öppnat så vi får se vad det är!
Nej nu ska jag ta o göra mig i ordning innan vi ska bege oss! Hejsan hoppsan!

Louise: 81 dagar kvar
Petra: 20

Ps Anders blev farbror natten till tisdag till en liten tös som ska heta Viveca! Har ej träffat henne än men de skickade en bild och hon ser så söt ut! Men men vaddå bara 81 dagar kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0