Torsdag!

Yes och snart är min arbets vecka som är nyss påbörjad, slut! Jobbar ikväll och imorrn 7-13 sen är jag ledig lördag och söndag! Mycket skönt! Igår så gick det bra att jobba men var inte hemma förrän halv elva! Fick en timmes övertid och det är ju inte fy skam det förstås. Ikväll jobbar jag med Monika och Annéa. Då ska jag försöka att komma ihåg att fråga Annea om hon vill jobba för mig den 23/2. Jobbar nämligen lör sön o mån och det värsta jag vet är att jobba måndag efter helg så tänkte ta semester då!

Annars knallar det mesta på som vanligt. Börjat sova skit om nätterna nu visserligen. Ligger aldrig riktigt bra och även om jag gör det så har jag dyngsvårt att somna om när jag väl vaknat. Men det är väl en del av graviditeten det med så det är bara gilla läget och veta att det går över! Guud som jag längtar efter våran bebis! Eller våra bebisar ska jag väl skriva för längtar efter Petras och Kajans med så det är sjukt! Fatta när man har de små rosa knytena i sin famn och de är så små så de nästan försvinner! Ja jösses! Det är ju så man blir tårögd!


Idag ska jag och Anders ut och äta lite lunch innan jag åker till jobbet. Så då skiter jag nog i matlåda och äter youghurt och musli och frukt ikväll på jobbet! Eller om ja kanske köper med nån paj eller så. Den som lever får se!

Nej nu ska jag in och störa Anders i badet tror jag allt! Han har blottat sig för brevbäraren idag.  Anders springer typ jämt runt naken och eftersom vi har loftgång utanför vårat köksfönster med fri inblick och Anders stod naken och torkade av köksbordet så fick sig nog den stackars brevbäraren en chock om den slängde ett öga in i vårt fönster! Inte alla som vill mötas av en vit röv sådär på morgonkvisten! Jaja de får väl lära sig att ha skygglappar när de knallar runt här och delar ut post!


Louise: 95 dagar
Petra: 34 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0