Igår..

..så fick Anders äntligen känna våran baby sparka! h*n har varit lite blyg tidigare och alltid slutat sparka när
jag ropat på Anders men igår så gav h*n sig till känna:) Då vart han glad den blivande fadern vill jag lova!
Igår så hade jag en heldag tillsammans med Petra! Vi var till mega för att shoppa lite bodies, 5 för 100 är ju super billigt, men det var jättedåligt med bebiskläder där igår så jag shoppade bara 2 bodies. Sen åkte vi iväg till babyproffsen där ja köpte 2 par små strumpor! Sedan så åkte vi upp till Jempa på lite kaffe innan vi drog oss hem till Petra o Kajan o släppte in stackars Kai som hade kommit hem efter en innebandy match o inte hade nån nyckel, så han stod ute i kylan o frös! Sen åkte vi vidare och plockade upp Anders så drog vi till Bamboo o åt lite kina mat! Grymt gott var det faktiskt! 3 små rätter blev det!
Sedan så åkte vi med Petra o Kajan till Maxim där vi skulle hyra film.. Jag och Anders börja tjafsa som vanligt så det slutade med att vi inte hyrde nån film medans Petra och Kai hyrde två. Så vi kom överrens om att vi skulle hoppa av hemma o sedan åka till Solhaga o kolla film tillsammans med dom! Sagt och gjort, hoppa av hemma, Anders fastnade framför handbollen medans jag lulla runt. Plockade med en liter svart rom för Anders o Kai skulle dricka rom o cola o begav oss bortåt! Filmerna var inte så värstans bra men de dög! jag och Petra smaska godis medans killarna drog grogg efter grogg! Vi var hemma runt halv ett! Nu råkade jag klicka på nån tangent så texten blev skitstor ju! Jaja vet inte hur ja får bort det o vågar inte exprementera för då försvinner säkert hela skiten! Kvällen var iaf mycket trevlig!
Nej nu blir det lite mat!!!
Tack o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0