Nytt år!

Jahaja då var man inne på år 2009. Det är inte klokt vad fort tiden går!
Den sista kvällen på året 2008 spenderade jag på jobbet fram till kockan 19:30. Därefter hem o snabbt göra sig lite fin för att sedan åka hem till Petra och Kajan! Anders åkte dit redan vid 15 tiden på eftermiddagen. När man kommer dit så ligger Petra i soffan o flippar med tvn och grabbarna står i köket och fixar maten! Nice!!
Och gott vart det! Åt hasselbacks potatis med ytterfläskfilé och kyckling filé, sallad, 3 såser och så blev det cola för oss damer! Efter maten så kastade killarna lite pil medans jag och Petra låg och jäste i soffan! Sedan spelade vi buzz fram till strax innan tolv då vi gick ut till hästhagen och sköt raketer och skålade i bubbelvin! Det var gott! Alkoholfritt men ack så gott! Det blir nog några glas i sommar för mig o Petra när vi äntligen kan tillåta oss det:)
Hela nyårsdagen spenderade vi 4 sen på Gustavsviks relax avdelning! Så himla skönt! Så man var bra trött på kvällen sen!

Idag så har jag och Anders promenerat upp till stan. Bytte in Linneas tröja till en strl större o sen så gick vi o tittade på baby saker! GUUUD så mkt fint det finns! Så nu är första plaggen inhandlade! Så sött så sött så kan inte sluta titta på det! Synd att mkt saker är så dyrt bara!
Bebis mår nog bra iaf han/hon kickar på som en riktig liten karatekid! Så skönt!

Nej nu ska jag ta o slänga mig i soffan kanske.. Blir nog sängen snart är trött!!

Tack o hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0