Helg igen då!

Det är fanimej inte klokt vad det går fort! Vet inte om det är bra eller dåligt. Både och antar jag!
Veckan som gått har vart utan några större bekymmer! Början av veckan var lugn. I mådags hände det nog inget spec. Eller jo förrästen, mamma, Lina och Linnéa var ju här och hälsade på! Jag bakade en blåbärspaj! Linnéa hade med sig säsong 3 av desperate housewives. Tur det för säsong 1 och 2 hade jag kollat klart på. Det var mycket trevligt att de var på besök!
I tisdags så kom Petra och Tilde förbi när de var på väg hem efter att ha vart i Vingåker. Vi drack kaffe och busa lite med barnen! Och så har vi då onsdagen... Den onsdagen som jag och Petra fick för oss att gå ut och gå med barnvagnarna! Mycket bra och väldigt trevligt iofs men vi gick lite väl tror jag. Vi tog en sväng till Brickebacken. Det började regna, Tilde spydde ner Petra, solen kom, svetten rann, fötterna värkte. Men ca 1 mil och 3,5 timmar senare så var vi hemma igen! En dusch har aldrig känts skönare än vad den gjorde då!
Igår så var det bara slödag för hela slanten! Hade ont i ryggen efter promenaden så jag och Alva mös ihop i soffan och kollade desperate:) På kvällen så tog jag och Anders en promenad ut i området här i ladugårdsängen men vi var bara ute typ en halvtimme för kl vart lite väl sent oh han skulle ju upp och jobba!
Ikväll så blir det lugna puckar för oss. Vi ska äta lite varmrökt lax, färskpotatis och kall sås och hyra film! Imorrn ska vi åka ut till torpet i odensbacken där Petra med familj är!
Nej nu måste jag sluta min lill-stora tös knorrar! 5360 gram och 58,5 cm lång!
Hon sitter och pruttar hör jag! Hehe hon sitter i sin bilbarnstol och tittar på tv! Min lilla soffpotatis! Nähä ta och byta på henne, amma henne och sen ta en liten tur i vagnen om det inte börjar regna! Så får det bli.
Tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0