Long time no see

Ja det är ju så att när man har småbarn så har man inte riktigt tiden för att sitta och blogga det har jag ju märkt iaf! Eller tiden finns ju när hon sover eller är hos sin pappa men då prioriterar jag annat att syssla med:)
Sen sist så har ju både midsommar, campingstuga och vitmossefest inträffat! Så vi tar väl och börjar med midsommar!
Då var jag, Anders, Alva, Linnéa, Petra, Kajan, Tilde och Carina hemma hos min mor och Micke och grillade lite och drack lite vin! Mamma och Micke själva var inte hemma utan de var på fest! Fast senare på kvällen så drog vi hem till Carina och sjöng lite singstar! Mkt trevligt! Midsommardagen kommer jag knappt ihåg vad vi gjorde men tror det blev lugnt hemma med typ pizza eller nåt:)

För 2 helger sen så var vi iväg till Hargebaden och campade lite med Petra och Kajan och Tilde! Det var oxå trevligt! På kvällen så grillade vi och drack vin, dagen efter så låg vi vid den tempererade poolen hela dagen! Kul för alla som fick bada för det fick faan inte jag! Det var ganska jobbigt faktiskt för solen stekte på bra så när vi kom hem var vi bruna som pepparkakor allihopa!

I lördags så var vi då på vitmossefesten! Faster Lena fyllde 50 år och hade fixat en kanon fest med god mat och hur mycket dricka som helst! Alltså jag drack kopiösa mängder alkohol den kvällen men var ändå inte mer än lagom rolig och full! Hade jag druckit den mängden för 1 år sen hade jag vart plakat! Mamma fick vara barnvakt åt Alva för första gången övr natten och det gick väl sådär haha! Lillan hadetydligen ätit stup i kvarten och eftersom hon har ganska mycket ljud för sig när hon sover så hade mamma inte fått en blund i ögonen! Så halv nio på morgonen så kom hon in med Alva till mig och Anders för hon skulle få sova några timmar! Vi var ju lagom bakis och Alva var klarvaken så det var bara sätta sig och roa henne:) Men festen var  skitrolig iaf, det var kul att träffaså många släktingar på en och samma gång det händer ju inte så ofta! Bror min var förstås uppe på scenen och sjöng. Pretty women vart det och alla jublade! Han är en riktig entertainer min bror det kan inte förnekas! Träffade hans tjej Mia för första gången med och hon var jätte trevlig så det är bara gratulera de båda för att de funnit varandra:)

Nej nu måste jag klä mig, sedan ska jag och Alva åka till Petra och Tilde och leka! Känns som jag missat att skriva massa men ska försöka skriva lite oftare nu!
Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0