Imorrn då??

Kan man ha sån tur att man blir mamma imorrn? Eller åtminstonde få starta på att få ut ungen så jag blir mamma!
Vore nice alltså! MEN jag ställer in mig på att bli hemskickad igen för att jag kommer bli så besviken annars! Men jag kan ju tycka att de borde sätta igång mig. Varför inte liksom. (För att jag har bra med fostervatten, bebisen mår kanon och det är alltid bättre att starta av sig självt bla bla bla) Har gått över 14 dagar imorrn, har havandeskapsförgiftning, som visserligen inte gjort nån skada på mig eller tack o lov vårat barn och dessutom verkat gå tilbaka lite men ändå!!
Mina fötter e så svullna så jag har ont i dom. Spec i min vänstra hälsena. Och i denna värme så känns allt så mycket jobbigare! Magen växer o växer vilket betyder att bebis växer o växer vilket betyder att det blir ett större barn jag behöver trycka ut!  GAAAHHH!! Nej nu fan vill jag bli förälder! Inte bara för min och Anders skull utan för alla andra som oxå går o väntar! Min mamma kommer få ett sammanbrott snart om det inte händer nåt! Men som sagt imorrn så får vi hoppas!

Vad har man annars gjort en härlig sommardag som denna då? Vi har packat bilen med kartonger och annat som vi körde till nya lyan. Packat upp porslin och kommit fram till hur vi ska möblera vardagsrummet! Har vänt på spjälsängen och kommit fram till hur vi ska möblera där med. Eller vi ska testa iaf och hoppas det blir bra!

Efter det så var vi på Mingus och åt lite! För mig blev det en grekisk sallad och för Anders en kebabsallad! Så gott med kall mat en dag som denna! Efter vi ätit så åkte vi bort till Petra, Kajan och lill Tilde ocg drack kaffe o tjötade lite. Sen drog Anders och Kajan och spelade tennis medans jag och Pera blev kvar hemma med raringen och snackade o hade oss! Sedan körde Anders hem mig och han åkte och tränade fotboll och nu väntar jag honom hemma vilken minut som helst! Då ska vi äta lite köttsoppa och lite pannkakor! Så funderar på om jag ska ta o hoppa in i duschen nu innan maten så man är lite fräsch! Sen kontrollera BB väskan ÄNNU en gång för att se så att allt ligger där i.
 
Vi kom på förut att Anders har vart arbetslös i ett halvår nu.. Min stackars älskling! Han vill så hemskt gärna ha ett jobb för att han vill känna att han kan försörja sin familj men det är ju så svårt att få tag på nåt. Så finns det folk som har jobb som fan inte sköter det och ser till att uppskatta det och inse vilken jävla tur man har! Fy! Det är dagens orättvisa! Nej nu måste jag springa på dass och lätta ett par kg så får vi se om ni hör av mig imorrn!!!

Tack o hej!

Louise+ 556454 dagar typ

Kommentarer
Postat av: Frida

Lycka till vännen. Väntar med spänning!! Kraamar Frida

2009-06-01 @ 22:23:22
Postat av: Frida

Lycka till vännen. Väntar med spänning!! Kraamar Frida

2009-06-01 @ 22:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0