Vilket väder!

Idag har ju solen varit framme hela dagen! Vilken jäkla otur att vi hade barnvagnen i bilen som Anders hade till sin praktik. Han har fått praktik 2 veckor på Tools som han sen kommer ha sommarjobb på med ev förlängning! Så skönt för honom! Men vi får ta en tur med barnvagnen sen när Anders kommer hem. Han är runt och shoppar grejer till Kajan nu som ska fixa gamla lägenheten. Så tapeter, lim och spackel e det som ska inhandlas! Så vi la se när han är hemma igen. Hade för mig att hans mor och syskon skulle komma idag och hälsa på Alva men det har han inte sagt nåt om. Det måste ja nog kolla upp.
Idag hr Malin varit här och hälsat på! Mycket trevligt! Alva fick en supersöt mjukishund av henne! Haha hunden är större än den lilla flickan, så gulligt!
Nu ligger hon i soffan o håller på att vakna efter en lur. Hade tänkt att jag skulle hunnit packa upp de sista kartongerna idag men icke. Alva har inte riktigt accepterat att när hon somnar när jag ammat henne, så vill jag gärna lägga henne ifrån mig så jag kan plocka lite! Det vill inte hon! Så vid halv två idag lyckades jag lägga ner henne ca 5 minuter innan hon vakna, precis lagom för mig att gå på toaletten! Vyssjade lite på henne och vaggade henne så hon somna om o så la jag ner henne och hon sov ca 10 min till! Perfekt för mig att hinna göra i ordning lite "frukost" som jag sedan fick äta med henne sovandes på min axel eftersom hon vaknade när hon låg i sängen! Lilla gosan! Sen när hon väl somnade ordentligt så hon sov på sängen så somnade ju förstås jag med där så när Anders kom hem låg vi båda och snusade. Men imorrn kanske ja kan hinna plocka lite. Haha den som lever får se! Idag fick vi hem dopinbjudan från Tilde! Hon e ju så sjukt söt på kortet så det kommer aldrig att slängas! Lilla godingen! Nej nu ska jag kolla upp vägen till Adolfsbergs vårdcentral, ska dit på torsdag och väga våran lilla knubbis! Hon har fått riktigt runda små kinder nu!

Tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0