Men dusse då!

Mmm säger då det! Igår var vi ute i Mullhyttan, eller Baggetorp (!) som det heter där Mattias ochStina med barn och djur bor! Hann bara kliva innanför dörren och komma in i vardagsrummet innan jag hade en så otroligt liten söt bebis i famnen! Massa mörkt hår och så stora mörkblåa ögon! Jösses ville aldrig åka därifrån! Helt tyst och stilla var hon under de 5 timmar vi var där! Hon pep lite när hon precis hade ätit men annars så var hon så tyst och lugn! Längtar man nu eller vad?? Deras lilla 2 åring Jacob sov när vi kom men det blev lite bus sen när han väl vaknat!

Annars sitter jag nu och väntar på att potatisen ska koka klart så jag kan göra mos. Är så hungrig! Anders skulle haft maten klar när jag kom hem men han skulle upp med sin syster Louise på stan och fika vid ett så då fick jag vackert laga maten själv idag. Inget avancerat visserligen, potatismos och fiskbullar:) Men hade vart nice att bara sätta sig vid ett dukat bord! Men han hade vart snäll och skalat potatisen iaf! Så att resten sköter sig ju typ självt iaf!
Kl 17 ska vi iväg och titta på en lägenhet i Ladugårdsängen. Vi kommer visserligen att tacka nej till den skulle jag tro för den är lite väl dyr! 6700 kr/mån.. Känner att det inte riktigt funkar när jag går hemma på föräldrapenning och Anders e arbetslös.. Och är det så att han får jobbet i Arboga så kommer vi nog iaf satsa på att köpa en lägenhet istället! Men men alltid kul att kolla så man känner att det ändå händer något på flytt fronten!

Imorrn ska vi ut och äta med jobbet på Efesos! Ska bli sjukt gott! Jag ska äta Saganaki till förrätt (friterad fetaost) och oxfilé på spett med klyftpotatis! Hehe efterrrätt kan man nog klämma i sig lite med skulle jag tro! Nej jävlar i havet vad hungrig jag är nu! Nu ska jag mosa potäterna så jag får äta!!!

Pappor och förlossningar: 
"Först så tar sjukhustanterna ut barnet så att pappan ser hur man gör. Så stoppar de in det igen. Sedan får pappan försöka." Frederik 6år.

"När bebisen är nyfödd får inte pappan kasta upp den i luften och fånga den igen. Den måste ju hinna landa först." Adrian 7år.


Louise: 77 dagar kvar

Petra: 16 dagar kvar


Kommentarer
Postat av: Hanna Lundstedt

Hej hopp.. Följer dig med spänning, det ska bli så skoj å se vad det blir.. Några bilder kanske.. :)

Hoppas du tar hand om dig! Kramar

2009-03-03 @ 17:08:29
URL: http://halu.blogg.se/
Postat av: Lollo

Har inte våran dator eftersom vi lånat pappas hårddisk så har inga att lägga in, men ska försöka slänga in några på denna data o se om det går att ladda upp bilderna detta århundrade:)

2009-03-03 @ 17:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0