Sista helgen avklarad!

Så nu kommer jag inte att jobba helg på ett bra tag! Känns riktigt nice! Så jag och Malin bjöd på lite glass, chokladsås, maränger, rån och grädde i lördags eftersom det är hennes sista helg med för sen kommer Sofia tillbaka.
Helgen har varit bra! Lugnt och skönt och många goda skratt har det blivit med alla tokiga tanter vi har! En de av dom vill mn ju bara ta med hem!
I lördags så var jag och åt med Petra och Helena som kom och hälsade på oss! Så mina lediga timmar mellan 13-16:15 gick lite för fort o det var inte alls kul att åka tillbaka till jobbet! Trots att vi träffar Helena så sällan så är det alltid så avslappnat och precis som om man träffades igår! Det är väl riktig vänskap om nåt!

Och Petra har bara 2 dagar kvar! Eller ja iaf enligt beräkningarna men om barnet e lika envist som sina föräldrar så vet man aldrig;) Hehe nej då det lilla knytet kommer nog snart! Hade först på känn att barnet skulle kommer den 25  mars men har ändrat mig och tror att det blir natten mellan fredag och lördag!

Nej nu tänkte jag gå o duscha men det får bli en liten uppdatering här senare!

Hohojaja! Då var jag tillbaka här 4 timmar senare! Har förvisso inte så mycket mer vettigt att skriva nu..
Kom på att jag missade desperate housewives reprisen igår! Skit. Och det gick inte att kolla på det på kanal 5s web tv heller! Skit! Men men jag får se imorrn på nya avsnittet! Missar Greys på onsdag kväll men det gör inte så jättemycket..
Nu är Anders iväg och tränar fotboll så jag tänkte ha maten redo när han kommer hem sen. Idag blir det kycklig, ris och currysås. Inte så dumt! Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar med så att jag kan hänga tvätten! Nähä nu vet ja fasen inte vad mer jag ska skriva så nu skiter ja i ett:)

Sådant man inte får glömma

"Man får inte glömma att titta till barnet innan man går in till grannen. Om det nästan gråter får man skynda sig iväg." Malene 7 år

"När babyn är född får inte mamman glömma att köpa en BH."    Katrine 8 år

Louise: 63 dagar
Petra: 2 dagar     

Helt sjukt ofattbart... Kommer så väl ihåg den kvällen/natten du ringde och sa att du hade plussat igen! Efter rix fm festivalen! Och nu så är det snart ute en liten bebis! Nej kommer nog inte riktigt förstå förrän men har den lilla guldklimpen i famnen:)

Kommentarer
Postat av: Petra

haha,, ja det e ett tag sen. jag kommer ihåg vad glad man blev, vet inte hur många test jag köpte bara för att fösäkra mig om att jag verkligen var gravid!! o nu ska den ut strax.

2009-03-16 @ 22:14:02
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0