Sista jobbhelgen..

..Har jag framför mig nu. Eller ja jag har ju inte ansökt om ledigheten än men den får jag ju beviljad! Har ju fått mitt havandeskap beviljat och chefen vet att jag ska gå den sista mars så behöver bara skicka in ansökan så e det klart!
Usch det är ju sjukt mkt papper som ska skickas in och skrivas på och hit och dit. Och då har jag bara hunnit med om just havandeskapen inte om föräldrapenning! Men jag har ju Petra att rådfråga:) Stackaren de har strul med HSB. Men det kommer nog lösa sig det! Det brukar göra det!
 Igår kväll så var vi ute och åt lite jag och Anders. Vi var på Hellas. Det var väl okej mat men inget går fan upp mot efesos mat alltså!
Så var Anders på arbetsintervju imorse. Som hotell receptionist på hotellet vid eurostop. Jobba nattetid. Piss schema och dålig lön men om han får det så får det duga så länge så söker han annat under tiden. Nej jag får fortsätta skriva lite senasre för nu har jag för många som vill språka med mig på msn:)
Forts följer...
Så! Nu så har jag endast Linus att prata med! Det räcker gott det, han har mycket att berätta det lilla gossebarnet!
Han har lärt sig att tvätta nu men äter väldigt enformigt! spaghetti o köttbullar 5 dagar i veckan o de övriga 2 dagarna så blir det pyttipanna eller färdig pasta bolgonese. Jaja är man ungkarl så är man!
Guud så jobbig denna data är! Det kommer så jävla mycket spam hela tiden så jag bli galen! Oj nu har det blitt väldigt mörkt här hemma märker jag! Kanske borde tända lite! Nu kommer Anders hem oxå! Vi ska väl ta och laga oss lite mat!

På återseende!

Adoption

"Om man inte vill ha sitt barn får man inte glömma att avbeställa det"   Rose 6 år

"Om inte barnet lyder när man säger åt det, kan man sälja det"     Josephine 7 år


Louise: 67 dagar kvar
Petra: 6 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0