18 Maj och ingen bebis!

Nej jag tillhör alltså inte en av de 5% som föder på bf! Om jag inte får en supersnabb förlossning och har fött innan kl tolv inatt men jag tror inte det faktiskt!
Den kommer när den kommer men va fasen man börjar ju bli lite otålig! Och sjuuukt nyfiken!
Var hos bm idag iaf och hjärtat slog med 150 slag/min på våran lilla bebis! Vi har bokat in ett möte till nästa vecka men så får vi väl se om det blir att man föder innan! Kan ju alltid hoppas!
Har annars vart en lugn helg! I fredags så blev det lite film tittande hemma och i lördags så var det eurovision hos Petra och Kajan. Igår kväll blev det väldigt onyttigt med pizza och kola och chips men men:)
Imorrn så ska jag och Anders vara lite barnvakt åt Tilde för Kajan jobbar och Petra lyckades bit av en tand i fredags så hon har fått tid hos tandläkaren imorrn! Vi gör det så gärna så hon är ju för go den lilla raringen!
Har lyckats sträckt mig eller nåt i ryggen mellan skulderbladen så det gör dyngont att vrida huvudet åt höger! Så jag får be Anders massera mig lite ikväll! Sitter med balle dörren öppen nu så det blir lite kyligt så bli det nog till att tappa upp ett litet bad! Så skönt! Ska dock inte göra som igår.. Tappade upp på tok för mycket vatten märkte jag när jag satte mig i badet och eftersom jag inte är så smidig längre så pallade jag inte att dra upp ploppen och Anders var iväg och spelade match så jag tänkte skit samma så lade jag mig ner.. Trodde aldrig att vattnet skulle sluta forsa över kanten! Haha men men!
Har tryckt i mig en honungsmelon nu ikväll med! På 1,2 kilo tror jag den var! Men det är ju så gott! Och tack gode gud så är det nyttigt med och består ju mest av vatten så jag är nöjd! Hade kanske vart värre om det var 1,2 kilo godis jag tryckt i mig (för det e nämligen inga problem) så nu är jag propp mätt!
Nähä nu ska jag ta och tappa upp vatten o plumsa i!
På återseende!

Louise: 0 dagar kvar! Låter ju fantastiskt men får börja skriva + dagar nu ju! Hoppas bara jag slipper bli igångsatt, annars så är jag nöjd!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Å vad spännande det ska bli Lollo och se vad ni får för en liten bäse :) Lycka till med allt och du ska veta att jag tänker på er och följer bloggen med spänning! Kramar

2009-05-19 @ 15:27:25
URL: http://halu.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, det var en kille som ärr så rar. Vi får se vad det blir av det! :) Knät har jag vridit på en fotbollsmatch, antagligen är främre korsbandet av så jag ska på magnetröntgen så fort jag får en remiss. Sjukskriven i 4 veckor, så himlans trist :(

Det ska bli så spännande å få se vad ni får för bebis :) Du måste lova att lägga ut nån bild/bilder.. Sköt om er! Kram

2009-05-20 @ 09:15:50
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0